söndag 19 juni 2016

En gammal vän

Hon är en av dem som får mig att känna mig äkta.
Hel och ren och på riktigt.


Vi har känt varandra några år men det känns som för alltid.
Så jag tog tåget till henne en stund för att mysa, gå på modevisning och bara prata ut.


Vi hängde på Love Forevers modevisning på Strandbryggan och var med när det piffades och fixades med mängder av snygga tjejer och barn.




 Alla var så duktiga och kläderna är som en färgsprakande show i sig. Jag behöver bo på Ibiza och springa runt med fransiga långa kjolar och fjäderörhängen tänker jag en stund.
Men så hejdar jag mig och överlåter det till dem.
Jag passar nog ändå bäst utan.
Men jösses så mycket fint det var.

Jag hann till och med säga hej till Mia som jag annars bara messar mina hundra frågor om flyttar till Florida.. denna vackra sprudlande kvinna.
Tack alla, för en paus mitt i veckan som kändes som helg.


Men visst känns det nu i efterhand.
Att det var för lite.
För få dagar att kramas på.
Visst känns det nu i efterhand att jag behöver mer.
Så jag tänker snart, snart Ullis ses vi igen och tar igen allt vi alltid saknar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar