måndag 8 september 2014

Soliga Söndagar

Jag hade ingen kamera alls.
Det är inte ofta det händer - att man glömmer sin kamera.
Men jo minsann.
Igår var det bara jag och familjen och solen som umgicks helt ensamma.





Vi har gjort det jag kanske annars inte är bäst på.
Bara varit.
Promenerat långa promenader~fulla med tankar och diskussioner med en dotter. Diskussioner som jag försiktigt virar in i ett vackert presentpapper och viker in  längst in i själen för att bevara.
Spara på.


Vi bakar lite och lagar middagen tillsammans.
Sen klipper jag en hund som inte alls är liks sugen på det som jag och så ligger vi tillsammans i en soffa och ser på en film ingen av oss egentligen gillar så värst mycket.
En Söndag värd att spara på.
Länge länge.

❤ 




2 kommentarer:

  1. Så fint du skriver. Er söndag låter som en härlig dag. Fina bilder och snygg kruka på första bilden, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Åh krukan/urnan....säljer du såna???

    SvaraRadera